Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Jumaat, 17 Jun 2011

Saya RIndu Mak Saya. .

Hari ini 17 Jun 2011 iaitu hari jumaat. . korang tahu hari ini adalah hari yg sgt special utk aku... WHY???? becoz...... hari ini adalah hari keluarnye result UiTM.. aku happy sgt hari nie sbb bila aku cek result td aku dpt result semua lulus utk subjek part4... aku rasa mcm bngga sbb aku dah b'jaya sampai kew stage4 iaitu smpai sem4.. paper repeat aku dh clear so aku x pyh nk ssh hati pk then sem dpn aku bole fokus study dgn sepenuhnye... now aku ambil intersesi so aku nk fokus btul2x lagi supaya aku bole dpt result t'baik jgk utk intersesi nie...
lps dpt result org yg 1st aku Call is my mom.. sbb aku nk share k'gumbiraan aku nie dgn dia sbb dia lah insan yg xprnh pts b'doa utk aku supaya aku mendapat kejayaan... dia adalah insan yg paling terbaik dlm hidup aku.. aku rasa x terbalas budi baik and jasa baik mak aku utk aku balas.. perngobanan dia YA ALLAH... dahsyat ssh pengorbanan mak aku m'bsr kan aku sampai kehari ini and membentuk aku menjadi insan  berguna.. aku sayang mak aku and dia adalah idola aku..masa aku call td aku ckp:

"Mak hari nie kua result mak tahu x na lulus semua xada repeat pun.." then mak aku jwb ykew SYUKUR ALHAMDULILLAH bgus laa nnti utk intersesi mak doakan supaya bole buat jgk INSYAALLAH.. 

itulah kata2x keramat yg mak aku ckp kt aku td aku terharu sgt and aku dgr sore mak aku pun sebak mgkin dia pun gumbira dgn kejayaan aku.. then aku trs teringat kt mak asew x sbr nak blek kpg perak n jmpe mak sbb rindu ni hanya tuhan shja yg tahu btapa rindunye sgt kt mak...klu balik nnti aku nk cium mak n pluk mak rapat2x syg sgt kt mak.. akhirnya termakbul doa mak n aku jgk yg x pts2x mendoakan supaya sem nie aku lulus sume subjek lg.. YA ALAAH bersyukur nye aku.. THANKX GOD... 
then org kedua yg aku call of course my luvely bf kan... aku trut share k'gumbiraan ini bersama dia sbb dia pun x prnh pts bg semangat n dorongan utk aku trs bljar... dia pun gumbira dgn k'jayaan aku
dia pun ckp:

 " b tahu cyg bole buat syukur lah...."too lah kata2x sham yg dia berikan pd aku...

 rasa bez laa sgt hari nie... tp xbole bez sgt sbb perjuangan aku blom berakhir sbb aku ada exam lg ISNIN and SELASA  nie.. exam intersesi utk subjek RISK N M.E.. tkut gila kowt... so aku hrp aku bole buat utk exam nie n dpt result yg gempak INSYAALLAH... 


mood: tiba2x air mata mengalir kepipi teringat sgt kt mak n merindui mak cgt2x...
my lovely dad n mom... miz them soo much

Tiada ulasan:

Catat Ulasan