Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Rabu, 7 Disember 2011

Ombak rindu


pada 1 Disember semua org b'pusu kew pnggung wayang termasuk aku jgk mnyaksikan OMBAK RINDU tp aku pegy tgk 3/12/2011 lakonan bntang pujaan ku xlain xbkn sapa lg Aaron Aziz n Maya Karim... diorg memegang watak sbgai Harith n Ezah... mmg bez sgt ctew even aku xprnh baca novel dye tp aku tgk movie nie mmg glew best n sedih nk mmpus... touching abis laa tgk... part sedih jewk msti aku ngis xb'hnti air mata nie... mmg real lakonan Maya n Aaron... pndai diorg mmegang watak t'sebut mmg t'baik dari ladang... LIKE 200%.... aku xrugi tgk ctew too sbb b'baloi sgt2x... aku dpt hayati n feeling mcm aku lak yg berada d'tmpt Ezah... sedih kowt sbb Ezah teranaya n menjadi pelacur yg d'pksa oleh pkcik dia sendiri... tp nasib Harith b'tnggungjawab lps dia rogol si Ezah too... tp yg sedih nye kwen sbb xcinta n t'pksa pastu bg hantaran tkr jam tgn jewk.. sedih kowt... smpai bf aku pown touching jgk tgk ctew nie even dia xngis tp dia pown rsa kesedihan too... masa yg sedih bila harith pukul ezah sbb mngndung.. pdahal ezah xmngndung dia juz mual n pning sbb dtg bulan... si kt ezah.... so in my conclusion... this muvie mmg gmpak abis n mmg bez glew... so spa yg blom tgk pergi laa tgk xpown download ctew nie k... aku pown nk download sbb nk tgk lg n nk smpn buat kngan.... 


kt bawah nie koleksi gmbr2x smsa hari sabtu (3/12/2011) n ahad (4/12/2011)


nie tiket masa tgk ombak rindu... rindu nk tgk lg....

moment time pegy teluk senangi... ptg b4 pegy tgk ombak rindu....
sama jgk b4 pegy tgk ombak rindu...

bergaya gn spec my bf.... hahahahaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan