Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Ahad, 20 November 2011

xsuka pada orang yg pemalas...

hyee... hari nie sy ada mud nk tulis kt blog nie... biasa laa kn busy women xsmpt nk taip entry yg bru.. so finally dpt jgk menulis pasal kes org yg "pemalas".. mcm nie sebenarnye b4 nie sy pnya rmh kekurangan housemate so sy cari laa new housemate dlm 2 org jewk yg d'perlukan xsngka yg mintak 3 org.. so sy tnya laa xksh kew nk dok 3 org then diorg ckp xksh pown... so it's ok laa bnda too...

masa last sem ari too ok laa sbb ylaa kn masing2x perangai xbkk lg pastu blew dh tgh2x sem sume bkk prangai msing2x... ada yg malas nk buang smpah, spu smpah, cuci lntai blik air sume pmlas... rupa2x nye 3 minah bengong too sbnrnye "orang kelantan"... bru laa aku taw yg org klntan pngotor pmlas xskew uat kjew uma.. yg pling aku bengang diorg xbuang smpah smpai kua ulat.. geli dowhh.... kotor gila kowt.. diorg pndai nk b'hias diri tp xpndai nk jg umah... rmh d'biarkan kotor..

klu aku jdy laki smpah aku xambil org klntan sbb pngotor kowt.. mcm mn laa rmh diorg kt klntan kn msty mcm too.. pasal pngotor 1 hal pastu psl nk cri psl 1 hal.. dulu msing2x nmpk baik pijak semut pun xmati tp skrg mak aii mlmpau mcm rmh nie mlik mak bpak diorg jewk... skrg dok kongker dlm rmh.. klu tv jgn hrp laa nk tgk sbb diorg 24 hour dok dpn tv. stdy pown dpn tv M.E.L.U.A.T laa tgk mkew bdk2x babi nie.. tnsion kdg2x dok rmh nie.. tp nsb baik aku dok sorg dlm blik so entertaiment aku juz gn FB n blog nie jewk.. sian kn.. pastu dorg mcm gedik smcm tgk org kerek gila mcm cntik sgt pdahl mkew stok haram jadah jewk... tmbh2x yg mata lebam n pndek too bajet cun sgt lerr konon.. aku klu org mcm too sikit aku xingin nk uat baik pastu xingin nk tgr sori laa oiiii... dtg tmpt aku uat poyo nk mmpus... blah laa pompuan kelantan yg pngotr...

p/s: moral of the story.. jgn kwn gn org klntan n jgn sesekali uat baik gn diorg nnty diorg pijak blek kpala kita taw...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan