Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Rabu, 23 November 2011

...Menghitung Hari....

Assalammualaikum... 

mlm nie sunyi sgt bgai kn sepi xada keseronokan dlm diri ku ini... hari nie agak busanx tp bg aku setiap hari masa yg aku lalui d'sni memang busanx melainkan aku kt my hometown too mmg xbusanx.. aktiviti aku pnuh b'sama kwn2x fmily yg t'syg.. tp kt sni mmg xhappy busan, tnsion, skt hati semua ada.. xskew laa org2x kt sni smua mcm dengki jewk kt aku npew ekk??? aku pun pelik sgt knpa diorg xpuas hati kt aku.. pdhal aku biasa jewk mcm org lain xad yg berbeza kt diri aku nie tp still org dengki.. diorg pk mcm bgs kn?? 

aku pling tnsion gn housemate aku perangai mcm langsi n bastards kowt.. perangai mkn lama mkin kurang ajr mcm diorg 1st time dok uma nie pdhal diorg org yg last apply rmh nie too pown aku jgk yg cri.. klu sbb rmh aku ada kosong xingin aku nk cri org lain msk uma aku.. tmbh2x xknl hati budi kn.. xsngka perangai masyaallah truk sgt.  tp xpew xlama jewk lagi aku nk blah dri rmh nie.. nnty aku nk blek taiping tmpt aku nk prktikal kt sna aman skit sbb dok uma sndiri xpyh nk sshkn gn org lain.. aku xskew laa org2x kt S.I nie.. sume perangai xbole blah.. xsbr nye!!!!!!!! nk abis part 5 YA ALLAH aku harap sgt tmpt prktikal aku aman sentosa jgk n lari dri jmpe org2x mcm kt S.I nie... hrp2x sgt aku bole blah gn pkrja tmpt prktikal aku nnti.. AMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan