Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Selasa, 14 Jun 2011

Nak tegur boleh tp jgn lebih2x. .

sapa ckp tgur tue slh NO tegur too bnda yg sgt baik if kite buat slh... tp??? ada tp taw nk tgr nie jgn laa over cgt.. tnsion gk sbb klu kacau hidup kita.. aku tahu bnda yg org tgr too msty ada sbb n beri kebaikan kt kita.. tp klu tgr buat terguris hati n sakit hati xbole laa.. yes i know i pernah buat slh tp aku pelan2x nk berubah ke jln k'baikan.. but klu nk berubah pun bkn dgn serta merta sbb xbole kn mcm too.. kita kna pelan2x nk berubah sometimes ambil masa yg lama.. aku sdar hidup sebagai seorang remaja mmg penuh dgn cabaran sbb semua bnda kita nk cuba rite???.. example laa kn b4 this kita x pkai tudung then nk pkai tdg too mmg ambil masa jgk sbb pakai tudung bkn main2x  rite??? tp aku kdg2x mcm too gk main2x jewk pakai.. rasa b'salah nye nape laa aku jady mcm nie.. tp aku skrg dh start pakai tudung or sudah berhijab aku hrp dgn p'makaian tdg d'ats kepala aku nie akan kekal xmoo laa main2x lg x baik b'dosa tuhan marah klu hamba dye buat mcm too... so my azam want to be a good person in the world.. so back kepada cite tgur menegur nie kn aku rasa klu diri nie x b'sedia x perlu nk paksa2x. and 1more thing nk ckp laa kn bab bf klu kita syg kt org too org lain x skew bia lantak sbb kita tahu dia baik @ x.. walaupun org lain tgk dia jahat org too x tahu sbb dia x kenal bf kita. nk cari boi zaman skrg ssh majority sume boi mcm jahanam klu gurlz pown same jgk.. kdg2x kita sngka dia baik n luaran mak ai pijak semut pown x mati tp padahal dalaman mmg mcm n***s .. so klu dh jmpe org yg ok n serasi dgn kita kekal laa hubungan anda klu org cakap ape lantak jewk buat bodo k.. sbb klu x baik pun maybe dia bole berubah kearah k'baikan.. so the last is jaga laa bf anda haahahaha.. 



sweet laaa
ini lah style shawl yg ku nnti kan..




pix yg atas nie adalah style shawl yg aku nk try pakai.. tp aku xreti nk try.. klu aku pakai shawl style simple jewk.. so hopefully aku akan dpt try jgk walau mcm mn sekali pown.. huhuhuhu sbb sweet cgt.. klu tuan yg pakai shawl pic yg atas nie mmg laa sweet sbb pompuan too cantik..

1 ulasan: