Hello welcome to my blog!!!!!!!!

Hello welcome to my blog!!!!!!!!
i'm soo simple person, happy go lucky, friendly. mmg sng nk b'kwn gn saya sbb byk b'ckp . .

Pengikut

zAmAn kEciL ku. .

zAmAn kEciL ku. .
Inilah diri ku masa kecil2x dulu... seorang budak yg sgt2x photogenit... mmg aku dari kecil skew snap pic.. tgk laa mcm2x gaya aku klu bab tgkp gmbr hahaahahhaa.. miz that moment..

Khamis, 13 Januari 2011

LeLaKI sOmetimes cgt jAhaT..........

xskew insan yg bernama lelaki ada sikap yg jhat pd pmpuan....
like pkul kew, maki kew, ktuk2x kew... but yg aku nk ctew psal ada sorg mmbr aku yg couple die cgt2x KURANG HAJAR!!!!!!!!!!!!!!

AKU BENCI CGT SIKAP BF DIA MCM HARAM JADAH.....
ada kew ptot pkul mmbr aku sial btul jantan too.. klu aku xpndang darh jntan mcm too blah arr
aku x pndang jantan mcm too... bg aku lelaki yg baik x kan sentuh org yg die syg... sbb gurlz sikap die lmah so boy laa kna jg dgn baik bkn utk menyakiti aty @ tbuh wanita... aku akn ttp
b'tahan maruah wanita jika d'tindas sebegitu...

tp aku x fham why my member still luff him pdahal laki too dah pkul truk smpai lbm2x sian cgt kt die..... hope my mmber reliaze dgn sume too hrp die akan tggalkan jantan x guna too...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan